niedziela, 17 stycznia 2016

Glob glob ludziki (◕v◕)

Jakoś tak zarządzanie blogami i stronkami mi nie idzie, nikt na nie nie wchodzi ;-;
Ale kij, może kiedyś się udać 
≧◡≦ Jestem optymistką ludzie, dla mnie EVERYTHING IS POSSIBLE.
No dobra, macie to gdzieś. W sumie nawet tu nikt nie wejdzie (••) A jak już wejdzie, to zachęcam oczywiście do komentowania.
Jeszcze nic nie wstawiłam w poście, prawda, także nie ma co komentować... Ciężka sprawa.
Także ten, bez głupiutkiego przeciągania, pod spodem daję kilka digitali zrobionych podczas nieobecności na blogu. A jakby inaczej. Jest ich mało, no ale cóż, lenistwo to moje drugie imie.

1. Robiona w wakacje praca na konkurs z pewnej stronki na facebooku poświęconej grze "Elsword"(Tak, dalej uwielbiam tą grę, nic się nie zmieniło). Tak na szybko, ponieważ termin wysyłania prac już się kończył, a stronka dostała tylko jedną pracę. Nie chciałam by było im jakoś smutno czy coś, dlatego coś tam nabazgrałam i wysłałam.
Prace zostały wysłane tylko dwie, także ja jak i druga uczestniczka nie zajęłyśmy żadnego miejsca (nagrody za uczestniczenie i tak dostałyśmy ♥)

2.Tutaj próba narysowania sobie sygnatury na forum... Ale jakoś tak uznałam, że mi nie wyszła i do tego jakość jest taka fuu o(╥﹏╥)o


3. Moja Czomilai, suśka ze Słodkiego Flirtu ♥ Chociaż twarzyczkę zrobiłam trochę krzywą.



4. A oto obrazek robiony w sumie kilka miesięcy, ze względu na to, że jestem LENIEM. Nie nie nie, haha, tym razem w sumie była historia z brakiem komputera ;-;
W sumie obrazek ma ciekawą historię. Jakoś tak w sierpniu, w temacie "Poznajmy się przy paintcie" na forum Słodkiego Flirtu (a w sumie jakby inaczej, huh. Wróciłam do tego tematu po 2-3 latach, sentyment jest) poznałam Cheelly. Rysowała tam swoją postać, Chell Rose. Pod koniec sierpnia napisałam do niej z prośbą o wysłanie kilku rysunków całej Chell, ponieważ chciałam ją dla niej narysować. Potrzebowałam rysunków z kolorami, szczegółami ubrania itp. itd. a także jej ogólnego opisu. Pierwsza próba narysowania wyszła zupełnie inaczej niż aktualna. Na szkicu miała inne ubranie, twarz i ułożenie jej prawej ręki (dlatego jest teraz trochę źle narysowana </3). W międzyczasie, zaczęłam trochę rozmawiać z Chelly. Poznałyśmy się trochę, naprawdę ją polubiłam (i aż do teraz ze sobą piszemy).
W sumie rysowanie odłożyłam na jakiś czas także ze względu na brak wiary w to, że w ogóle go skończę z takim wyglądem, jak chciałam... Tak się też stało, heh. Miała wyglądać trochę bardziej realistycznie i w ogóle no ale cóż, NADAL SIĘ UCZĘ ^.^
Chelly także zachęciła mnie do gry w Assassin's Creed, no po prostu KOCHAM TĄ GRĘ ♥♥♥

Takie odchodzenie od tematu w tym moim opowiadaniu i w ogóle, ja wiem c(._.c) I nie każdego to może interesować, tak ja wiem c(._.c) No ale sentyment mam do tego arta no, co poradzić ;.;




5. Tiaaa, próbowałam kosmos, ale jakoś tak ten, no nie bardzo xD



6. Robione ostatnio, chciałam zobaczyć, jak wyglądałaby praca bez światłocienia. Do tego trochę mnie poniosło i zrobiłam kosmiczne włosy... 


7. Dość dawny digital przedstawiający Lucy z Fairy Tail, w sumie chyba też w wakacje. To w sumie także była próba, także ten...



8. A tutaj jest Takeshi, postać przyjaciółki na jej prośbę :> Chciała, abym zrobiła Takesza w moim stylu, ale ten, nigdy nie umiałam facetów :v
Powychodziłam za linię, bo robione na szybko :"")



No to sayo ludziki, do następnego razu 
。◕‿‿◕。 Może opiszę wam trochę swoją OC, Umi =^.^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz