niedziela, 13 października 2013

Halloweenowy obrazek, choć to trochę za wcześnie...

Halloween już tuż tuż, a ja już się do niego szykuję :) Ale mam dla was radę- nie róbcie folderu halloweenowego *-* Kilka lat temu siostra szukała mi fajne tapety, i zrobiła do tego kilka folderów, w tym halloweenowy. Mam tam dużo ciekawych obrazków itp. Rok po ściągnięciu było tego więcej, dzisiaj, też jest tego więcej *-* Czyli- co rok, w październiku przybywa mi tych obrazków halloweenowych :3 Taki jakby nawiedzony folder ^*^ A dzisiaj mam dla was dwa obrazki halloweenowe :3 Ale w halloween będzie jeszcze niespodzianka <3

1. Obrazek jeszcze gorący, prosto z piecyka, bez pomocy tabletu graficznego !!! Tadaaaam !!!


2. Obrazek, robiony jakiś tydzień temu, także bez pomocy tabletu. Mniej staranne, ale jestem dumna :3



Mam nadzieję, że się podobają ^^                                                                        

Pozdrawiam,
Lilith

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz